Om du har mottagit en felaktig vara, dvs. en vara som inte är den du beställde ska du kontakta oss omgående så att vi kan avhjälpa den felaktiga leveransen.
FAQ Category: Leverans
Jag har mottagit en skadad vara, vad gör jag nu?
Om du har mottagit en vara som har skadats, kontakta oss så snart som möjligt.
Vad kostar frakten?
För beställningar under 1 000 kr debiteras en fraktavgift på 79 kr per beställning. Beställningar på minst 1 500 kr levereras fraktfritt. Totalbelopp inkl. frakt visas i kassan.
Avhämtning hos oss i Marieholm är alltid fraktfritt.
Hur får jag min vara levererad?
Vi använder oss av PostNords spårbara försändelser och din försändelse levereras till närmaste PostNord-ombud. Du blir aviserad när det finns att hämta ut.
Du kan även välja att hämta dina varor fraktfritt på vårt lager i Marieholm, invänta bekräftelse från oss att din order är redo att hämta.
Kan jag spåra mitt paket?
Ja, i samband med att vi packar din order får du ett e-postmeddelande med ett sändningsnummer, med detta kan du sedan följa din leverans på postnord.se.
Hur lång är leveranstiden?
Normal leveranstid för PostNord är 2-3 dagar.
Vid avhämtning finns ofta varorna att hämta snabbare än så, invänta bekräftelse från oss att ordern är redo är hämta.